.

.

1. Dodavatel

Barbar Shop
Barbora Hanzlíková
nám. Svobody 831/21
790 01 Jeseník

IČO: 085 65 872
DIČ: CZ8754106207
Registrace v Živnostenském rejstříku u ŽÚ v Jeseníku

Jsme plátci DPH.

2. Platba

Předem převodem na účet: zboží je expedováno po připsání celkové částky za zboží včetně přepravy na náš účet číslo 290510614/0300 který je veden u Československé obchodní banky, a.s.
Platbu převodem proveďte do 3 dnů od vytvoření objednávky.

Dobírkou: kde zákazník platí zboží při převzetí pracovníkovi dopravní služby.

Hotově: na prodejně Barbar Shop, ul. 28. října 1360/42, 790 01 Jeseník
Zboží Vám bude na základě objednávky rezervováno a do 3 dnů proveďte úhradu v souladu s otevírací dobou prodejny.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

3. Doručení zboží

Doprava a balné nabízeného zboží je po celé ČR za 99,- Kč (PPL), 58,- Kč (ZÁSILKOVNA)

Příplatek za platbu dobírkou činí u všech druhů dopravy 35,- Kč.

Na Slovensko zasíláme prostřednictvím PPL, cena poštovného a balného činní 290,- Kč.

Zboží je dodáno na Vámi uvedenou dodací adresu Vámi zvolenou zásilkovou službou.
O termínu odeslání Vás budeme informovat e-mailem.
Objednávka je obvykle vyřízena v pracovních dnech do 24 hodin od jejího doručení.

4. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Veškeré zboží je možno vrátit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu. Toto právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ. Zboží doporučujeme vrátit nepoužité, nepoškozené, neznečištěné, v původním obalu a bez nevratných úprav.
Dále doporučujeme použití balícího papíru nebo kartonu tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.
V případě použití zboží je třeba myslet na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.
Přestože obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci, máme v případě odstoupení od smlouvy jako prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
S ohledem na různorodost prodávaného zboží jsou tyto náklady vždy individuálně posouzeny a jako takové mohou poté být zákazníkovi naúčtovány a započítány s částkou za vrácené zboží.

Neposílejte zboží na dobírku.

Pokud se ke vrácení zboží rozhodnete, vyplňte přiložený Formulář o odstoupení od kupní smlouvy a zašlete jej na barbora@barbarshop.cz.

Odstoupíte-li takto od smlouvy, zašlete zboží na adresu naší provozovny Barbar Shop, ul. 28. října 1360/42, 790 01 Jeseník nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Peníze Vám vrátíme bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů stejným způsobem, zároveň však nejsme povinni vrátit je dříve, než nám zboží doručíte.

Vracíme všechny peněžní prostředky včetně našich nákladů na dodání. Zároveň nejsme povinni uhradit Vám náklady spojené s vrácením zboží.

Ke zboží přiložte doklad o koupi.

5. Reklamace

Naší snahou je reklamacím předcházet. Snažíme se prodávat především kvalitní značkové zboží a při příjmu jeho stav kontrolovat.

Pokud se přece jen závada objeví, snažíme se reklamaci vyřídit co nejdříve ke spokojenosti zákazníka.
Pro případ reklamace je nutné předložit prodejní pokladní doklad (slouží jako záruční list).

Kupující bere na vědomí, že zobrazení barev produktů na monitoru může být odlišné od skutečnosti, což je dáno vlastnostmi konkrétního monitoru i vlastním převodem skutečného vzorku do elektronické podoby. Taková odlišnost není považována za vadu a není tedy předmětem reklamace.

Podrobné informace najdete v reklamačním řádu.

6. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Odběratel, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitelů, má podle zákona o ochraně spotřebitelů právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy o dodávce zboží (dále jen „spotřebitelský spor“).
V případě, že dojde mezi naší společností a odběratelem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může odběratel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

e-mail: adr@coi.cz
web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/

7. Ochrana osobních údajů

Respektujeme Vaše soukromí. Pro realizaci obchodů je však nutné znát některá Vaše osobní data. Tato data, včetně údajů o nákupech chráníme před zneužitím v souladu s platnou legislativou, považujeme je za důvěrná a zavazujeme se je neposkytovat žádné třetí straně.

Používáním internetového obchodu BarbarShop.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním těchto dat.

0